Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

Πόνοι στη μέση;


Αν νομίζετε ότι γυμνασμένοι τετρακέφαλοι και γραμμωμένες γάμπες, είναι το μυστικό για να ανεβαίνετε γρήγορα ανηφόρες, ... είστε γελασμένοι!



Πολλές φορές, μπορεί να ξεκινάμε δυνατά μια ανηφόρα, αλλά στη μέση της να αρχίζουμε να υποφέρουμε απο πόνους χαμηλά στη μέση ή να μην νοιώθουμε άνετα πάνω στη σέλα. Σιγά αλλά σταθερά, αρχίζουμε να επιβραδύνουμε το ρυθμό μας και στο τέλος, μετά βίας τερματίζουμε στην κορυφή.

Τι συμβαίνει; Η διάγνωση αναφέρει " Έλλειψη γυμνασμένου κορμού".  Μπορεί τα πόδια μας να προσφέρουν την περισσότερη δύναμη σε κάθε πεταλιά, αλλά είναι ο υπόλοιπος κορμός που πρέπει να αντέχει την, πολλλές φορές, πολύωρη παραγωγή δύναμης.

Με άλλα λόγια, αν η μηχανή είναι δυνατή, αλλά το σασί αδύνατο, το "αμάξι" δεν θα αντέξει.

Χρειάζονται δυνατοί κοιλιακοί, εμπρόσθιοι και πλάγιοι, δυνατοί ραχιαίοι, όπως και ανθεκτικοί δικέφαλοι και τρικέφαλοι μυς, στο πάνω μέρος του κορμού, για να στηρίζουν άνετα το σώμα μας και να το υποστηρίζουν όταν παράγει δύναμη.

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις για ενδυνάμωση του κορμού, με μπάλες, σκοινιά ή μονόζυγο. Προσωπικά χρησιμοποιώ την πιο πρακτική για μένα, κάνοντας αρκετά σετ πους απς, περίπου 3 φορές την εβδομάδα.

Δοκιμάστε κάτι ανάλογο και θα δείτε μετά απο λίγο διάστημα, πόσο πιο εύκολα θα ανεβαίνετε μια γνωστή ανηφόρα ή θα κρατάτε περισσότερο ορθοπέταλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου